Buhalterinė apskaita ir finansų valdymas

„Newsec“ siūlo individualius apskaitos sprendimus, patikimą aptarnavimą ir profesionalias konsultacijas. Sukaupta patirtis bendrovei padeda pasiūlyti labiausiai kliento poreikius atitinkančius sprendimus ir taip kurti pridėtinę vertę verslui.

„Newsec“ siūlo ne tik profesionaliai tvarkyti įmonės finansus ir rengti finansines ataskaitas pagal TFAS arba VAS standartus, bet ir skaitmenizuoti veiklos procesus, atlikti pagrindinių veiklos rodiklių analizę, padėti sudarant ir valdant biudžetą, konsultuoti mokestiniais ir finansų valdymo klausimais.

Užtikrinama kliento vidaus procesų kokybės kontrolė, savalaikis finansinių ataskaitų pateikimas, suteikiama galimybė naudotis pažangiausia buhalterinės apskaitos ir verslo valdymo sistema.

„Newsec“ tiki, kad integruoti sprendimai padeda užtikrinti verslo sėkmę, todėl klientams siūlomas platus finansinių paslaugų spektras.

Skaitmenizuota buhalterinė apskaita
Nuomos sutarčių administravimas
Skolų monitoringas
Finansų valdymas
60
objektų
1 100
nuomininkų
90 mln. €
apyvarta

Kodėl verta rinktis „Newsec“?

  • Patogu – automatizuota klientų aptarnavimo sistema, elektroniniu būdu perduodami ir priimami dokumentai bei ataskaitos.
  • Pažangu – skaitmenizuota buhalterinė apskaita tvarkoma nuolat atnaujinamomis buhalterinės apskaitos ir verslo valdymo sistemomis, vadovaujantis verslo apskaitos standartais ir laikantis LR teisės aktų.
  • Patikima – profesionali buhalterių, turinčių nuo kelių iki daugiau nei 10-ies metų patirtį, komanda. Prisiimama atsakomybė už teisingai tvarkomą buhalterinę apskaitą. Didžiausias „Newsec“ turtas – gera reputacija.
  • Saugu – taikomi atitikties standartai ir užtikrinamas konfidencialios informacijos saugumas. Visi duomenys saugomi patikimuose serveriuose. Užtikrinamas buhalterių civilinės atsakomybės draudimas.
  • Naudinga – išsami ir aiški informacija apie Jūsų įmonės veiklos rezultatus, laiku siūlomi ir priimami naudingi verslo sprendimai.
  • Efektyvu – užtikrinamas didesnis gaunamos informacijos patikimumas ir Jūsų veiklos procesų efektyvumas, didinamos verslo galimybės.
  • Individualu – buhalterinė apskaita ir finansų valdymas, vykdomi atsižvelgiant į Jūsų poreikius bei lūkesčius.

Buhalterinė apskaita ir atskaitomybė

  • Apskaita pagal nacionalinius Verslo apskaitos standartus (VAS) arba Tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus (TFAS).
  • Tarpinių ir metinių ataskaitų rengimas pagal VAS arba TFAS standartus.
  • Valdymo apskaita ir vidinės finansinės ataskaitos kliento pageidaujama forma.
  • Mokesčių apskaičiavimas ir deklaracijų teikimas mokesčių institucijoms.
  • Klientų interesų atstovavimas vietos valdžios institucijose: VMI, Registrų Centre ir „Sodroje“.
  • PVM grąžinimai iš vietinių biudžetini įstaigų ir kitų ES šalių.
  • Mokėjimų pavedimų rengimas.
  • Banko sąskaitų tvarkymas ir administravimas.
  • Dalyvavimas vykdant finansinį ir mokestinį auditą.
  • Dokumentų archyvavimas (elektroniniai archyvai ir dokumentų saugojimas).
  • Pirminių apskaitos dokumentų rengimas ir administravimo paslaugos (sąskaitų faktūrų išrašymas, inventorizacijų dokumentavimas, reprezentacijos aktai, akcininkų susirinkimų protokolai ir t. t.).
  • Konsultacijos vidaus kontrolės ir apskaitos sistemų klausimais.

Kam naudinga kreiptis į „Newsec“?

Dinamiška ekonominė aplinka skatina ieškoti verslus efektyvesnių sprendimų, optimizuoti veiklos procesus, atsisakant funkcijų, darbo apimčių , kurios nėra pagrindinė verslo specializacija. „Newsec“ profesionalai padeda sukurti efektyvų Jūsų įmonės finansų ir apskaitos procesą, kas padeda išgryninti svarbiausias pridėtinę vertę kuriančias veiklas, sumažinti išlaidas ir užtikrinti jų kontrolę, pagerinti įmonės veiklos rodiklius remiantis apskaitos standartų atitikties reikalavimais.

Tarptautinė bendrovė jau daugiau nei 20 metų teikia aukščiausius kokybės standartus atitinkančias paslaugas turto valdymo ir nekilnojamojo turto įmonėms, investuotojų grupėmis bei brokeriams. „Newsec“ valdo Jūsų finansus ir apskaitos procesus tam, kad visą savo dėmesį sutelktumėt ties verslo vystymu ir pažanga.

Susijusios paslaugos

Tikime, kad integruoti sprendimai padeda užtikrinti verslo sėkmę, todėl siūlome platų paslaugų spektrą.

Turto nuomos administravimo apskaita

  • Nuomos sutarčių apskaita ir administravimas
  • Nuomos ir komunalinių mokesčių skaičiavimai
  • Pardavimo sąskaitų faktūrų išrašymas ir išsiuntimas el. paštu arba patalpinimas kliento savitarnos portale
  • Nuomininkų savitarnos portalo administravimas (naudotojų sukūrimas, konsultacija)
  • Nuomininkų apyvartų administravimas ir ataskaitos pateikimas.
  • Depozitų monitoringas
  • Skolų monitoringas, skolos raštų / priminimų siuntimas
  • Delspinigių skaičiavimai ir sąskaitų faktūrų išrašymas
  • Turto veiklos mėnesinės ataskaitos (NOI)

Personalo apskaita ir administravimas

  • Personalo dokumentacijos tvarkymas
  • Priedų ir kitų su darbo užmokesčio apskaita susijusių prašymų, įsakymų administravimas per DVS
  • DVS administravimas (naudotojų sukūrimas, šablonų koregavimai, konsultacija)
  • Darbo užmokesčio apskaita ir mokėjimų vykdymas
  • Darbdavio teikiamų privilegijų apskaita
  • Mokesčių apskaičiavimas ir deklaracijų pateikimas valstybinėms institucijoms
  • Kliento interesų atstovavimas „Sodroje“ ir VMI

Finansų valdymas

  • Vidaus procesų kontrolė ir sąnaudų valdymas, diegiant pirkimo sąskaitų tvirtinimo procedūras per DVS
  • Pagalba kuriant ir diegiant svarbiausius našumo rodiklius, kitaip KPI‘s (angl. Key Performance Indicators), ir ataskaitas „Power BI“ ar kitoje analitinėje sistemoje
  • Biudžeto ir prognozių sudarymas
  • Pinigų valdymas ir skolų monitoringas
  • Pinigų srautų prognozavimas įmonės ar įmonių grupės lygmenyje.
  • Konsoliduota finansinė atskaitomybė
  • Finansinių rodiklių analizė
  • Kliento mokestinės bazės analizė ir mokesčių planavimas
  • Finansavimo pritraukimas
  • Konsultavimas įmonių įsigijimų ir susijungimų klausimais
  • Strateginis konsultavimas verslo vertės didinimo klausimais
  • Kitos konsultavimo paslaugos

Įgyvendinti projektai

Klientas: DEKA IMOBILIEN
Buhalterinė apskaita ir finansų valdymas
Apimtis: 7 bendrovės, 2 prekybos centrai, 3 biurų pastatai, 500 nuomininkų
Klientas: CAPITAL MILL
Buhalterinė apskaita ir finansų valdymas
Apimtis: 11 bendrovių, 2 prekybos centrai, 2 biurų pastatai, 3 logistikos centrai, 100 nuomininkų
Klientas: EAST CAPITAL
Buhalterinė apskaita ir finansų valdymas
Apimtis: 6 bendrovės, 1 prekybos centras, 3 biurų pastatai, 280 nuomininkų

Naujienos

Daugiau
Turto valdymas
Plačiau
Turto ir verslo vertinimas
Plačiau
Tam, kad galėtume užtikrinti tinkamą svetainės veikimą, naudojame būtinuosius slapukus. Be šių slapukų, taip pat norėtume nustatyti ir analitinius bei reklaminius slapukus, kad, įsimindami jūsų nuostatas ir pakartotinius apsilankymus, galėtume jums suteikti aktualiausią patirtį. Paspausdami „Priimti“ jūs sutinkate, kad būtų naudojami visi nebūtinieji slapukai. Galite pasirinkti, kokius slapukus naudoti, ir daugiau sužinoti apsilankę mūsų Slapukų politikos puslapyje.