Įmonės biuro priežiūra

Klientams, kurie siekia išlaikyti prižiūrėtą biurą, turėti bendrą, specialistų ruošiamą priežiūros planą, suteikti darbuotojams saugią ir patrauklią darbo aplinką, „Newsec“ siūlo biuro priežiūros paslaugą.

Ši paslauga apima įvairias su biuro priežiūra susijusias veiklas: nuo darbo vietų įrengimo iki administratorių ir apsaugos darbuotojų įdarbinimo. Biuro priežiūros paslauga taip pat apima biuro aprūpinimą priemonėmis, sergančio aptarnaujančio personalo pakeitimą, bendravimą su nuomotojais ir nuomininkais, komunalinių paslaugų administravimą ir
daug kitų veiklų.

„Newsec“ komanda klientui garantuoja laiku teikiamų paslaugų kokybę pagal patvirtintą biudžetą, visų sąnaudų skaidrumą ir samdomų asmenų kompetenciją.

Biudžeto sudarymas ir sąnaudų valdymas
Santykių su nuomotoju valdymas
Metiniai kokybės auditai ir biuro priežiūros išlaidų prognozės
Biurui reikalingų prekių ar paslaugų pirkimų ir tiekimo koordinavimas
Registratūros darbuotojų pavadavimas atostogų ar ligos atveju

Susijusios paslaugos

  • Komercinės ir techninės dalies turto valdymas
  • Projektinis valdymas
  • Konsultavimas statybų metu

Kodėl verta rinktis mus?

  • Atsakingi ir daug patirties skirtingose turto valdymo srityse sukaupę specialistai
  • Preciziškas pirkinių biudžetavimas
  • Ilgalaikis bendradarbiavimas su darbus atliekančiais rangovais

Kokias problemas leidžia išspręsti biuro administravimas?

Ūkinės biuro priežiūros sprendimus priima geriausi savo srities todėl, todėl tuo nebereikia rūpintis patiems.

Kam naudinga ši paslauga?

Biuro administravimas, darbo vietos įrengimas, administratorių ir apsaugos darbuotojų įdarbinimas ypač aktualus didelėms įmonėms, turinčioms daug nuomos sutarčių.

Suteikiamos konsultacijos

  • Pirkimų ir procesų valdymo bei optimizacijos
  • Kasdienės biuro priežiūros koordinavimo

Kada praverčia biuro administravimas?

  • Norint būti užtikrintiems dėl biurą prižiūrinčio darbuotojo pakeičiamumo
  • Siekiant vykdyti pirkimų konkursus
  • Nenorint vidiniams darbuotojams priskirti šalutinių veiklų

Įgyvendinti projektai

„Transunion“ biuras
Klientas: „TransUnion“
Plotas: 2 600 kv. m
Kaunas, Lietuva
„Rock it Vilnius“ biuras
Klientas: „Swedbank“
Plotas: 552 kv. m
Vilnius, Lietuva
„Monday Office“ biuras
Klientas: „Urban Inventors“
Plotas: 500 kv. m
Vilnius, Lietuva

Naujienos

Daugiau

Kontaktai

Justas Bandza
Lietuvos turto valdymo paslaugos vadovas
j.bandza@newsec.devbrothers.lt +370 655 58989
Nuomininkų atstovavimas
Plačiau
Biurų įrengimas
Plačiau
Turto valdymas
Plačiau
Komercinio turto pardavimas
Plačiau
Tam, kad galėtume užtikrinti tinkamą svetainės veikimą, naudojame būtinuosius slapukus. Be šių slapukų, taip pat norėtume nustatyti ir analitinius bei reklaminius slapukus, kad, įsimindami jūsų nuostatas ir pakartotinius apsilankymus, galėtume jums suteikti aktualiausią patirtį. Paspausdami „Priimti“ jūs sutinkate, kad būtų naudojami visi nebūtinieji slapukai. Galite pasirinkti, kokius slapukus naudoti, ir daugiau sužinoti apsilankę mūsų Slapukų politikos puslapyje.